.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشیه رنگین شدن لیست نامزدهای انتخاباتی
برداشتن گام‏های رسمی انتخاباتی با جلسات در شمال کشور
حضور این مقام ارشد سابق و پرحاشیه در جمع کاندیداهای ریاست جمهوی قطعی شده و احتمال ائتلاف و کناره گیری وی از این فعالیت ها تاکنون منتفی به نظر می رسد...

پس از اعلام یکی از وزرای سابق دولت نهم در زمینه صحت اخبار مربوط به فعالیت های انتخاباتی وی، به نظر می رسد این نیت از همین روزها جامه عمل پوشیده است.

به گزارش تابناک، این مقام سابق دولت نهم که به دلیل برخی اختلافات از کابینه نهم جدا شده است در سفر چند روز پیش خود به یکی از استان های شمالی کشور دیدارهای بسیاری را با موضوعات و محورهای جالب توجه با مقامات محلی و استانی شروع کرده است.

این دیدارها که با اقشار مختلف مدیران و مسئولان این استان صورت گرفته از آنجایی شائبه انتخاباتی بودنش را تقویت می کند که این مسئول سابق و مدیر فعلی رسما اعلام کرده است که اخبار کاندیداتوری وی صحت دارد. از سوی دیگر شنیده ها حکایت از آن دارد که وی درپی دیدار با نمایندگان اصناف و دانشجویان نیز می باشد.

به نظر می رسد با توجه به اخبار منتشر شده و برخی اطلاعات تایید نشده، حضور این وزیر سابق و پرحاشیه در جمع کاندیداهای ریاست جمهوی قطعی شده و احتمال ائتلاف و کناره گیری وی از این فعالیت ها فعلا منتفی به نظر می رسد.

گفتنی است که علت اصلی ورود این مقام ارشد سابق دولتی، مشاوره نزدیکان و معاونان سابق وی بیان شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.